OOTD: Fashion blog T-shirt

 photo DSC01437_zps1d68131a.jpg

Toen ik dit T-shirt zag hangen bij Pimkie moest ik het gewoon hebben. De opdruk “# Start A Fashion Blog” vind ik natuurlijk helemaal geweldig.
Met een wit T-shirt kun je ook heel veel combineren. Ik koos voor een simpele, comfy outfit. Zo ben je niet te opgekleed, maar kun je toch de stad in trekken of gewoon gezellig in de zetel hangen.

When I saw this T-shirt at Pimkie I just had to have it. The print “# Start A Fashion Blog” is totally amzing of course. You can also combine a lot with a white T-shirt. I chose a simple and comfy outfit. So you’re not too dressed up, but you are still ready to go to the city or just lay down on the couch.

 photo DSC01434_zpscb34738d.jpg

Hier combineerde ik het T-shirt met een glanzende, bruine broek van Pieces en een paar zwarte All-Stars (ik zei het al: simpel en casual).

Right now I’m combining the T-shirt with a pair of shiny, brown trousers by Pieces and a black pair of All-Stars (yep like I said: simple and casual).

 photo DSC01449_zpseb4de85e.jpg

 photo DSC01447_zps5366ae8a.jpg

Om de outfit toch iets op te leuken deed ik er nog een paar oorbellen bij en een grijs armbandje.

To finish my outfit a little bit more I decided to wear these earrings and a grey bracelet.

 photo DSC01443_zpseab413f9.jpg

Ik hou ervan om een simpele outfit in de zomer te combineren met een felle nagellak. Hier heb ik een felle, beachy roze kleur op gedaan uit een limited edition van Essence. Voor mijn make-up trok ik de lijn van mijn outfit door (simpel dus :-P ). Ik koos voor een zachtroze lipgloss en lichte ogen met een donker accentje in de crease. photo DSC01444_zpsb8b0b65a.jpg

Ik ben normaal geen fan van “saaie” T-shirts, maar de kanten onderkant en het heel toepasselijke opschrift hebben me overhaald het toch te kopen.
Misschien hangt er ook nog wel één bij de Pimkie in jouw buurt.

Vergeet niet om me te laten weten wat jullie ervan denken!^^

~ Lilyth

Comment

