Blogs Worth Reading

Een jaar geleden – ik kan amper geloven dat het al zo lang geleden is – schreef ik een artikel genaamd ‘Blogspiration‘ waarin ik een paar van mijn favoriete blogs/Youtubers opsomde. 12 maanden later heb ik weer veel andere blogs ontdekt en deze mogen vandaag even in de belangstelling staan…

A year ago – I can barely believe that it has been that long – I wrote an article that I called ‘Blogspiration‘ in which I listed a few of my favourite blogs/Youtubers. 12 months have gone by since then and I’ve discovered a lot of different blogs and these can be the centre of attention today…

Zoella

Zoella, de blog van Zoe Sugg, noemde ik vorige keer ook al, maar het is nog altijd één van mijn favoriete blogs. Ondertussen heeft ze al meer dan 200.000 volgers op Bloglovin’ en bijna 6.000.000 abonnees op YouTube en slaagt ze er toch in om zich nog steeds hetzelfde te gedragen als een jaar geleden. Ze blogt niet altijd even regelmatig, maar wanneer er dan toch een artikel online verschijnt kan ik niet wachten om het te lezen. Ze behoort ook tot één van de bloggers die mij inspireerden om zelf te beginnen bloggen.

Zoella, the blog by Zoe Sugg, is one I’ve named the last time, but it still is one of my favourite blogs. She currently has more than 200.000 followers on Bloglovin and almost 6.000.000 subscribers on YouTube, but she is still the same Zoe as she was last year. She doesn’t really blog regularly, but whenever there is an article online I can’t wait to read it. She is also part of the bloggers that inspired me to start my own blog.

What Olivia Did Outfit Monochrome MINKPINK

What Olivia Did

In de stijl van Olivia, de blogster achter What Olivia Did, kan ik mij helemaal herkennen! Ze blogt vooral over mode, maar artikels over cosmetica of koken passeren ook regelmatig de revue. Haar stijl is heel retro en op haar About-pagina staat dan ook geschreven dat ze doodgraag in de jaren 60 geboren wou zijn én ze houdt enorm veel van Audrey Hepburn. Laat dat nu ook net twee van mijn grootste interesses zijn! Audrey Hepburn is mijn absoluut stijlicoon en Olivia slaagt er perfect in om deze mooie retro outfits na te maken!

I can recognize myself entirely in Olivia’s style, the blogger behind What Olivia Did! She mostly blogs about fashion, but there are also the occasional articles about cosmetics or cooking. Her style is very retro and on her About page she says that she always wishes to be born in the 60s AND she really likes Audrey Hepburn. And those things are two of my biggest interests! Audrey Hepburn is my absolute style icon and Olivia nails these beautiful retro outfits!

hiking

Essiebutton

Estée, een Canadese die met haar vriend en trouwe viervoeter in Londen woont. Haar persoonlijkheid is even vrolijk en kleurrijk als haar blog. Ze schrijft heel leuke reviews van beauty-producten op Essiebutton, maar ook haar outfitposts en non beauty-artikels zijn de moeite waard om te lezen. Ik verzeker het je: haar artikels en video’s toveren meteen een lach op je gezicht!

Estée, Canadian and living in London with her boyfriend and her loyal four-footed. Her personality is just as bubbly and colourful as her blog. She writes really interesting reviews of beauty products on Essiebutton, but her outfitposts and non beauty articles are worth reading. I assure you: her articles and video’s make you smile right away!

travelblog_rooftopantics_fashion_outfit_joggjeans_diesel_antwerp_barelytheresandals7-cropped

Rooftop Antics

En dan nu over naar een paar Belgische favorieten. Op Rooftop Antics blogt Marijs over mode, reizen, en nog veel meer. Wat ik leuk vind is dat ze veel artikels schrijft over hotspots in Antwerpen. Hier kom ik zelf heel graag en zij weet altijd de leukste plekjes te vinden. Ze noemt Rooftop Antics haar ultimate scrapbook vol dingen die haar boeien. Ik hou van creatieve blogs en dit is er zeker één!

And then onto some of my Belgian favourites. On Rooftop Antics Marijs blogs about fashion, travelling and lots more. What I like is that she writes a lot of articles about hotspots in Antwerp. I really enjoy coming there myself and she always finds the best spots. She calls Rooftop Antics her ‘ultimate scrapbook’ full of things that excite her. I love creative blogs and this is definitely one!

_MG_6964

Polienne

Last but not least nog een fantastische Belgische modeblog. Paulien is model, studeert aan de universiteit én blogt al bijna vijf jaar. Wauw, daar is onze amper twee jaar oude blog niks tegen ;)
Haar stijl is simpel, maar chique en haar foto’s zien er altijd super uit. Hoewel ze al zolang blogt, kwam ik pas een tijdje geleden bij Polienne uit. Ik blijf er alleszins nog een tijdje hangen!

Last but not least an amazing Belgian fashionblog. Paulien is a model, goes to university and has been blogging for almost five years. Wauw, our barely two year old blog seems like nothing now ;)
Her style is simple, but chique and her pictures always look great. Even though she has been blogging for so long, it wasn’t until a little while ago that I found out about Polienne. And I won’t be leaving there any time soon!

 

Zo, dat waren een paar van de blogs waarvan ik elk artikel lees! Als jij nog leuke blogs weet, laat ze dan zeker in een reactie onder dit artikel.

That’s that, a few of the blogs of which I read every article! If you know of any fun blogs, please leave them in a comment below this article.

 

~ Hannelore

Comment

