Craft shopping inspiration

 photo CraftMarket1_zps701e0a9e.jpg

Onlangs ben ik naar een craft markt gegaan. Eerlijk gezegd ben ik het, in tegenstelling tot Hannelore, niet gewoon om zo’n kleine marktjes te bezoeken. Ik had dan ook niet echt een idee wat te verwachten. Blij verrast was ik dus om allerlei leuke snuisterijen tegen te komen waar ik maar al te graag een paar dollars aan zou besteden. Het leek me dan ook leuk om jullie eens een kijkje te laten nemen tussen al die leuke spulletjes. Misschien vind je nog wel iets dat je op wat inspiratie brengt of krijg je zelf zin om eens een craft shop binnen te stappen.

Recently I went to a craft market. Honestly, contrary to Hannelore, I’m not used to visiting little markets like that. So I didn’t really have a clue what to expect. Therefore I was extremely happy to find all kinds of trinkets that I’d love to spend some dollars on. It seemed like a fun idea to show you some of my favourites. You might see something that gives you some inspiration or maybe you’ll get excited to visit a craft shop yourself.

 photo CraftMarket2_zps2681acac.jpg

Het is ongeloofelijk hoeveel To-Do lijstjes ik overal heb rondslingeren, dus dingen zoals deze maken me altijd heel blij.

It’s incredible how many To-Do list I stack everywhere, so things like this always make me very happy.

 photo CraftMarket3_zpsb3cd0d57.jpg

Ik weet niet wat het is met deze smeermesjes, maar ik wilde er gewoon echt ééntje om mijn boterhammen mee te maken.

I don’t know what it is about these knifes, but I just really wanted one to put butter on my bread.

 photo CraftMarket4_zps5227f0f0.jpg

Snoep!!! Moet ik nog meer zeggen? Echte, lekkere winterkoekjes, cakejes… Ik vind het geweldig om deze te maken en te eten tijdens de feestdagen.

Food!!! Do I even have to say more? Real, delicious wintercookies, cakes… I love making and eating these around the holidays.

 photo CraftMarket5_zps1d3db42f.jpg

Winter komt eraan, maar ik vond vooral de lampjes enorm schattig voor op een tafeltje of kastje.

Winter is coming, but I especially thought the lamps were just adorable on a table or nightstand.

 photo CraftMarket6_zps5410a21f.jpg

Meer eten!!! Opnieuw geven deze kruiden en recepten me enorm veel zin om dingen te bakken. Wie houdt er nu niet van versgebakken taart en chocolademelk in de winter?

More food!!! Once again these herbs and recipes make me want to bake. Who doesn’t love freshly baken pie with chocolate milk in the winter?

 photo CraftMarket7_zpsdfc79356.jpg

Kleurtjes in alle vormen en maten: Darth Vader, Lego, Superman…
Ideaal voor kleine broertjes, zusjes…Eerlijk gezegd zou ik er gewoon zelf mee spelen.

Crayons in every size and shape: Darth Vader, Lego, Superman…
Ideal for little brothers, sisters…
Honestly, I would just play with it myself.

 photo CraftMarket8_zps0c74abfd.jpg

Ik vond deze containers en fotokaders zo mooi. ze zien er heel praktisch uit en de motiefjes zijn helemaal mijn stijl. Ik denk dat je ze ook gemakkelijk zelf kunt maken.

I loved these containers and Photo frames. They look very handy and the motifs are totally my style. I think you could easily make them yourself as well.

 photo CraftMarket9_zpsf4db0afb.jpg

Ten slotte vond ik deze koffertjes er gewoon heel leuk vintage uitzien. Je hoeft er zelfs niet mee te reizen, want je kunt ze evengoed gebruiken om boeken of kaartjes in te bewaren.

Finally I really liked how vintage these suitcases looked. You don’t even need to use them for travel, since they’re also great for storing books or cards.

Ik krijg hier alweer spontaan zin van om te gaan shoppen of knutselen.
This immediatly makes me want to go shopping or do handicrafts.

~ Lilyth

2 thoughts on “Craft shopping inspiration

Comment

