Quick Tip: Korean Cosmetics

 photo KoreanCosmetics1_zps97fc9479.jpg

Ongeveer een week geleden hadden we Zuid-Koreaanse gasten over de vloer. Niet alleen had ik een geweldige tijd met hen ook had ik de kans om enkele Koreaanse cosmetica uit te testen. Mocht je hier dus in geïnteresseerd zijn of je toevallig in Zuid-Korea bevinden dan heb ik hier enkele aanraders voor jullie.

About a week ago we had South Korean guests. Not only did I have an amazing time with them I also got the chance to try out some Korean cosmetics. If you’d happen to be interested in this or you’d happen to find yourself in South Korea than I can recommend some of these products to you.

 photo KoreanCosmetics2_zps2636d67f.jpg

Jammer genoeg kwamen niet alle staaltjes met een Engelse vertaling, dus gelukkig had ik enkele vertalers in huis. Meestal wijst het zichzelf echter wel uit.

Too bad not every sample came with an English translation, so luckily there were some translators in the house. Usually it will be quite self-explanatory though.

 photo KoreanCosmetics3_zps96672365.jpg

 photo KoreanCosmetics4_zpsb1c34ade.jpg

Dit maskertje van Skinfood mag er dan niet uitzien (zoals de meeste maskertjes eerlijk gezegd), maar het werkte wel. Ik hou van de natuurlijke ingrediënten, die mijn huid scrubden. Toch voelde mijn gezicht niet uitgedroogd uit, maar net helemaal gevoed. Super leuk om dit te kunnen uitproberen.

This mask by Skinfood may not look very good (like most masks actually), but it did work. I love the natural ingredients that really scrubbed my skin. Still my face didn’t feel dried out at all, but totally nourished. So nice to be able to try this out.

 photo KoreanCosmetics5_zps0053fc41.jpg

 photo KoreanCosmetics6_zpsa9d72a6b.jpg

Deze gezichtscrème is een beetje hetzelfde verhaal. De natuurlijke ingrediënten voedden mijn huid, het rook goed en voelde ontzettend verfrissend aan. Ondertussen heb ik al meerdere staaltjes geprobeerd en stuk voor stuk vind ik ze heerlijk om te gebruiken.

This face cream is sort of the same story. The natural ingredients nourished my skin, it smelled very good and felt so refreshing. In the mean time I’ve tried out even more samples and I loved using every one of them.

~ Lilyth

Comment

