Quick Tip: Deemo

Verveel je je tijdens de vakantie of ben je gewoon even op zoek naar een snel tijdsverdrijf? Ik speel niet vaak spelletjes op mijn smartphone, maar soms is het gewoon handig wanneer je je eventjes verveeld of aan het wachten bent op de bus bijvoorbeeld. Ik heb een app ontdekt waar ik helemaal verslaafd aan ben.

Are you easily bored during break or just looking for a quick pastime? I don’t usually play a lot of smartphone games, but sometimes it comes in handy when you’re bored or waiting for a bus for example.I discovered an app that I’m totally addicted to.

Een tijdje geleden ontdekte ik de app Deemo. Het is een redelijk zware app en enkel de demo versie is gratis, maar toch vond ik het de moeite om hem te downloaden. In feite is het een simpel spelletje, waarbij je je scherm aanraakt iedere keer er een noot voorbijkomt. Er zijn verschillende liedjes waaruit je kunt kiezen die je ook in verschillende snelheden en moeilijkheidsgraden hebt. Op zich niet zo spectaculair of uniek, maar de muziek is zo prachtig. Ik speel het soms gewoon om van de muziek te kunnen genieten. Het is alleen wel jammer dat enkele basisopties, zoals “retry” niet werken in de demo versie. Ook moet je soms een tijdje wachten voor je het volgende liedje kunt spelen. Ik heb me daar echter nog niet echt aan gestoord. Mijn favoriete liedjes om te spelen zijn: “Wings of Piano” en “Reverse – Parallel Universe”.

A while ago I discovered the app Deemo. It’s a pretty heavy app and only the demo version is free, but I still though it was worth downloading. In fact it’s a simple game where you touch your screen every time a note crosses the line. There are multiple songs to choose from that you can play with different speeds and difficulty levels. Maybe not very spectacular or unique, but the music is just amazing. Sometimes I will just play to enjoy the music. It’s only a pity that you can not use some of the basic options in the demo version like “retry”. Also you will sometimes have to wait a while before you can play the next song. Although this hasn’t really bothered me yet. My favourite songs to play are: “Wings of Piano” and “Reverse – Parallel Universe”.

Ik dacht ik deel dit even, dus probeer het eens uit en laat me weten wat je er van denkt.
I though I’d share this with you, so why don’t you try it out some time and let me know what you think.

~ Lilyth

Comment

