Happy New Year 2015

 photo received_m_mid_1420160621313_1f346d5e38e637a610_0_zps56f842d4.jpeg

Ik sta op het punt in mijn bedje te kruipen voor mijn tweede nacht in het jaar 2015, dus ik weet dat ik er een beetje laat mee ben. Toch wil ik jullie allemaal een super gelukkig nieuwjaar wensen. 2014 is werkelijk voorbijgevlogen. Ik denk niet dat ik ooit al een jaar heb meegemaakt dat zo kort leek. Ook wil ik jullie bedanken om nog steeds onze blog een bezoekje te brengen dit afgelopen jaar. Ieder jaar wordt bloggen alleen maar leuker en leuker en dat hebben we vooral ook aan jullie te danken.

Ik kijk er naar uit om over vanalles en nog wat te posten dit nieuwe jaar en ik ben heel benieuwd wat het gaat brengen.
Ik wens jullie veel gezondheid en geluk in 2015 en hopelijk nog geregelde bezoekjes aan The Beautynary!

I’m about to go to bed for my second night in the year 2015, so I know that I’m a bit late with this. Still I would like to wish all of you a super happy New Year. 2014 just flew by. I don’t think I have ever had a year that seemed so short. Also I’d like to thank you to keep visiting our blog once in a while this past year. Every year blogging keeps getting more fun and we owe that for the most part to you guys.

I’m looking forward to post about so many things during this new year and I’m really curious what it’s going to bring me.
I wish all of you a healthy and happy 2015 and hopefully occasional visits to The Beautynary!

~ Lilyth

Comment

