Revlon Colorburst Lip Butter

Ik was al een tijdje niet meer bij Big Bazar geweest en ik was dan ook aangenaam verrast toen ik zag dat ze er een hele boel Revlon-producten verkochten. Na even zoeken vond ik deze Colorburst Lip Butter in de kleur Macaroon. Ik had er al enorm veel over gelezen, en daarom ging hij meteen mee naar huis…

I hadn’t been at Big Bazar for a while, so I was presently surprised when I saw that they were selling a bunch of Revlon products. After a bit of searching I found this Colorburst Lip Butter in the shade Macaroon. I had read a lot about it already, so I decided to take it home with me…

Als je zo nu en dan een beautyblog leest, dan heb je deze Lip Butters van Revlon vast al wel voorbij zien komen. Ze zijn erg gehypet en veel bloggers beweren dat ze heel voedend zijn voor je lippen. Lip Butters hebben een nette verpakking die je meteen laat zien welke kleur je hebt. De huls is gemaakt van hard plastiek en alles zit stevig in elkaar. Bij Big Bazar vond ik maar één kleur, maar het leek me wel meteen een mooie.

If you read a beautyblog every once in a while, you will definitely have heard about these Lip Butters by Revlon already. They are very hyped and many bloggers say that they are extremely moisturizing. The packaging of the Lip Butters is very neat and it shows you what colour it is right away. The case is made of hard plastic and keeps everything together nicely. I only found one shade at Big Bazar, but I think it’s a really pretty one.

Deze kleur kreeg de naam Macaroon, maar daar deed hij me niet meteen aan denken. Toch heeft het er iets van weg, en het is altijd handiger als een product een naam heeft in plaats van gewoon een nummer.

This shade is called Macaroon, but that’s not really what it reminds me of. I guess I can see why they chose it and it’s always handy when a product has a name instead of a number.

Zo ziet Macaroon eruit. Zoals je kan zien is de kleur niet zo hard als bij een lipstick, maar hier en daar brengt hij toch een beetje oneffen aan. Op je lippen is hier echter niets van te zien, dus misschien lag het gewoon aan mijn hand. De kleur zelf zit ergens tussen kersenrood en oranje, wat het een heel retro gevoel geeft.

This is what Macaroon looks like. As you can see the pigmentation isn’t as hard as with lipstick, but it doesn’t always go on as smooth. You don’t notice this when you put it on your lips, so it might just be my hand. The colour itself is somewhere between a cherry red and orange, which gives it a retro feeling.

Ik ben echt heel enthousiast over dit lipproduct! Het is een mooie kleur, hij is goed gepigmenteerd en hij blijft redelijk lang zitten. Zeker een aanrader!

Online kosten deze Colorburst Lip Butters iets meer dan €10, maar bij Big Bazar kan je vinden voor amper €2,99.

I’m very happy with this lip product! It’s a beautiful shade, it’s nicely pigmented and it stays on for quite a while. Definitely something to recommend!

These Colorburst Lip Butters cost a little over €10 online, but you can find them at Big Bazar for only €2,99.

~ Hannelore

6 thoughts on “Revlon Colorburst Lip Butter

Comment

