Maybelline Dream Wonder Nude Foundation

Een goede foundation vinden is niet makkelijk. Ik kan er zeker over meespreken: ofwel is hij te donker, of hij dekt niet genoeg, of hij voelt niet goed aan, of … Een tijdje geleden zag ik deze nieuwe foundation van Maybelline bij Kruidvat staan en ik besloot om hem eens uit te testen.

It’s difficult to find a good foundation. I know just how it feels: it’s either too darker, or the coverage isn’t good, or it feels weird, or … A while ago I saw this new foundation by Maybelline at Kruidvat and I decided to try it out.

Ik ken maar heel weinig mensen die makkelijk een goede foundation vinden. Bij mij is het probleem dat hij vaak te donker is (ik grijp altijd meteen naar de lichtste kleur die er is) en dat hij mijn huid vaak heel vettig maakt. Thuis hadden we een staaltje liggen van deze Dream Wonder Nude foundation van Maybelline, en na wat uitproberen besloot ik om hem meteen aan te schaffen.

Wat ik eerst en vooral prachtig vind is de finish. Deze foundation voelt enorm zacht aan op je huid en blijft ook de hele dag zo aanvoelen. Het lijkt haast alsof je een dun laagje poeder op je gezicht hebt aangebracht, maar dan met meer dekking.

I don’t know many people who can easily found a good foundation. For me the problem is that it is often too dark (I immediately go for the lightest shade there is) and that it often makes my skin feeling oily. At home we had a sample of the Dream Wonder Nude foundation by Maybelline, and after trying it out a few times I decided to go and buy this foundation instantly.

One thing that I really like about it is the finish. This foundation feels incredibly soft on your skin and it stays like that the entire day. It almost feels like you have put a thin layer of powder on your face, but with more coverage.

Voor deze foundation heeft Maybelline een heel vreemde applicator uitgevonden, maar ik vind hem wel handig in gebruik. Hij is gemaakt van hard plastiek en zorgt ervoor dat er niet te veel product ineens uit het flesje komt. Je hebt trouwens ook helemaal niet veel product nodig voor je hele gezicht, wat goed is aangezien er maar 20ml in het flesje zit.

For this foundation Maybelline came up with a really strange looking applicator, but I quite like to use it. It’s made out of hard plastic so that you don’t get too much product at once on your finger. You also don’t need a lot of product to cover your entire face which is good, because this bottle only contains 20ml.

Een ander punt dat ik ook zeker wil aanhalen is dat de kleurselectie heel goed is. Sommige foundations zijn er alleen in redelijk donkere kleuren, en omdat ik zo’n lichte huid heb zijn deze al snel te donker voor mij. Ik was dan ook heel blij toen ik zag dat deze foundation ook bestaat in de kleur 10 Ivory. Deze tint is heel licht en past perfect bij mijn natuurlijke huidskleur. Er zijn zes verschillende tinten in verkrijgbaar, variërend van heel licht naar redelijk donker.

En nu de test: blijft deze foundation mooi zitten? Meestal wordt mijn huid redelijk vettig als ik een hele dag producten op heb gehad, maar bij deze foundation merk ik daar helemaal niets van. Hij voelt prettig aan en blijft lang zitten.

Something else that I really like is the assortment of colours. Some foundations only come in very dark shades, and because my skin is so light they are often too dark for me. I was very happy when I saw that this foundation also comes in shade 10 Ivory. This colour suits my natural skintone perfectly. There are six different shades available, varying from very light to pretty dark.

And now it’s time for the big test: does this foundation stay on nicely? My skin often gets really oily when I’ve been wearing stuff all day, but that’s not the case with this foundation. It feels lovely and stays on all day.

Ik ben helemaal in de wolken met mijn nieuwe foundation! Ik kan er echt niets op aanmerken. Hij is wel eerder aan de dure kant voor een gewone foundation; hij kost namelijk net geen 15 euro. Ik kocht hem echter met een kortingsbon, dus dan valt het al veel beter mee :)

I’m extremely happy with my new foundation! I really don’t have anything negative to say about it. It is quite pricey for a drugstore foundation; it costs just under 15 euros. Since I bought mine using a coupon, it wasn’t so bad :)

Wat is jouw favoriete foundation?

What is your favourite foundation?

~ Hannelore

3 thoughts on “Maybelline Dream Wonder Nude Foundation

Comment

