Spring Favourites 2015

 photo Spring Favourites 1_zpsxyoduh2a.jpg

Als ik moest kiezen zou ik toch zeggen dat de lente mijn favoriete seizoen is. Ik hou van de bomen die terug groen worden, de bloemen die beginnen te bloeien en weer eens een terrasje kunnen doen in een shortje. Ik hou vooral van de nieuwe energie die iedereen heeft en die frisse geur in de lucht. Alleen de regen zou af en toe wat minder mogen. Aangezien het echt al wel een tijdje geleden is dat ik mijn maandelijkse favorieten nog eens op een rijtje zetten, besloot ik vandaag mijn lente favorieten met jullie te delen.

If I had to choose, I would say Spring is my favourite season. I love the trees that are turning green again, de flowers that are starting to grow and being able to go out in shorts again. I, mainly, just enjoy the renewed spirit that everyone has and that fresh smell in the air. Only the rain could be less. Since, it’s really been a while that I made a monthly favourites again, I decided to write a post about my Spring favourites today.

NAIL POLISH

 photo Spring Favourites 2_zpsmwiyo2lt.jpg

Ik ben nog steeds helemaal verzot op al wat koraal is. Niet alleen is het volgens mij nog altijd één van de hotste kleuren van het moment, als je al een beetje gebruind bent doet koraal dat nog meer uitkomen. Koraal ligt ergens tussen oranje en roos. Deze nagellak, Toucan do it if you try, van OPI nijgt net iets meer naar het oranje. Het is een super leuk en zomers kleurtje, dat je zeker een je collectie moet toevoegen deze zomer als je dat nog niet gedaan hebt.

I’m still totally crazy about the colour coral. Not only is it, according to me, still one of the hottest colours of the moment, if you’re a bit tan already coral will accentuate this even more. Coral is somewhere between orange and pink. This nail polish, Toucan do it if you try, by OPI leans just a little bit more to orange. It’s a really fun and summery colour, that you should definitely add to your collection this summer if you haven’t already.

FACE CARE

 photo Spring Favourites 3_zpscczgqjio.jpg

Deze dagcrème van Aveeno bevat alles wat ik nodig heb voor een frisse start van de dag. Het is een heel zachte, hydraterende crème die meteen in mijn huid intrekt. Bovendien bevat hij spf 15, wat enorm belangrijk is om je huid te beschermen van de zon, die er regelmatig terug door begint te komen. I raad het echt sterk aan, vooral aan diegene met een gevoelige huid.

This day cream by Aveeno contains everything you need for a fresh start of the day. It’s a very soft, hydrating cream that blends into my skin immediately. Also, it contains spf 15, which is very important to protect your skin from the sun, that regularly starts appearing again.I very much recommend it, especially for sensitive skin types.

MAKEUP

 photo Spring Favourites 4_zpswfrr48qr.jpg

Uiteraard wissel ik graag tussen verschillende looks, maar deze drie producten draag ik meestal tijdens de lente. Opnieuw krijg je zo die kleurrijke, frisse look. De producten die ik hiervoor gebruik zijn: een felle rode of roze lippenstift, een natuurlijk, licht roze blush en zwarte eyeliner. Als het zonnetje buiten schijnt leg ik graag de nadruk op mijn lippen, mijn ogen geef ik dan net dat beetje extra definitie met een simpel, zwart lijntje op mijn ooglid.

Of course I like to switch off different makeup looks, but I’ll usually wear these three products during Spring. Once again, they’ll give you that colourful, fresh look. The products I like to use are: a bright red or pink lip stick, a natural, light pink blush and black eyeliner. Whenever the sun is out I like to put the accent on my lips, you can give your eyes that bit of extra definition by drawing a simple, black line on my eyelid.

BRUSHES

 photo Spring Favourites 5_zpsrelhqz56.jpg

Dit zijn dan wel mijn allereerste borstels van Real Techniques, ze horen al meteen bij mijn favorieten. Ik had nog nooit een beauty blender geprobeerd, maar was wel meteen verkocht aan de Real Techniques Miracle Complexion Sponge. Mijn foundation en BB cream zijn nog nooit zo makkelijk geblend. Dankzij de verschillende oppervlakken, vooral de vlakke kant, geraak ik eenvoudig op alle plekjes. Ook het lippenborsteltje werkt enorm precies, wat erg handig is als je voor felle lippen gaat.

These might be my very first Real Techniques’ brushes, they’re already part of my favourites. I’d never tried a beauty blender before, but fell in love with this Real Techniques Miracle Complexion Sponge immediately. My foundation and BB cream have never blended so easily. Thanks to the different surfaces, especially the flat side, I can easily reach every spot. The lip brush too works very precise, which comes in handy if you decide on bright lips.

ACCESSORIES

 photo Spring Favourites 6_zps9wmzoywa.jpg

Natuurlijk draag ik verschillende soorten accessoires tijdens de lente, maar waar ik spontaan aan denk zijn: fijne ringen en kettingen. Ik denk dat mijn standaard idee voor de lente gewoon “fijn” is. Ik vind dat dat wel past bij het seizoen dat symbool staat voor “jeugd” en “vernieuwing”. Qua accessoires zal ik dus ook niet snel iets te zwaar dragen.

Of course I like to wear all kinds of accessories during Spring, but what spontaneously comes to mind are: fine rings and necklaces. I think my standard idea for Spring is just “fine”. I feel like that fits the season that’s the symbol of “youth” and “refreshing” best. When it comes to accessories I, therefore, won’t wear anything very heavy.

MUSIC

 photo Spring Favourites 7_zpspaol4b90.jpg

Ik zou je nooit kunnen zeggen wat mijn favoriete muziek is, want ik wissel constant af tussen stijlen. Tegenwoordig gebruik ik echter steeds vaker de app Pandora. Met deze app kun je zelf een artiest, genre of nummer kiezen. De app zal dan na elkaar liedjes afspelen die passen bij jouw keuze. Of je nu zin hebt in klassiek, de hits van vandaag of Disney muziek, op Pandora vind je het allemaal. Pandora verbruikt ook veel minder internet dan bijvoorbeeld YouTube.

I’d never be able to tell you what my favourite kind of music is, because I switch off genres constantly. Lately, however I’ve been using the app Pandora a lot. With this app you can pick any artist, genre or song. The app will then switch off songs that fit your choice. Whether you’re feeling like listening to classics, today’s hits or Disney music, Pandora has it all. Pandora also uses way less data compared to YouTube for example.

Wat zijn jouw lente favorieten?

What are your Spring Favourites?

~ Lilyth

Comment

