Red & Berry Lips

 photo Red and Berry 1_zpswogd8lzw.jpg

Zoals ik eerder al schreef in mijn Spring Favourites hou ik wel van felle lippen als het wat warmer weer is. Hoewel ik ontzettend veel kleurtjes heb om uit te kiezen, grijp ik toch standaard naar mijn rode- en bessenkleuren. Vandaar dat ik jullie graag opnieuw enkele van mijn favorieten laat zien, lippenstiften deze keer.

As I told you earlier in my Spring Favourites, I like bright lips when once the weather gets warmer. Even though I have a whole bunch of colours to choose from, I’ll usually grab my standard red or berry colours. That’s why I’d like to show you some of my favourites again, lip stick this time.

 photo Red and Berry 2_zpshewns5ju.jpg

 photo Red and Berry 3_zpsjmcawkrf.png

Als eerste heb ik hier al meteen mijn absolute favoriet. Deze lipstain van Catrice heeft een prachtige kersenkleur, is fijn om aan te brengen en kun je mooi opbouwen. Geen wonder dat hij maar blijft opduiken in mijn posts. Jammer genoeg is hij wel limited edition en weet ik niet of ze hem nog wel verkopen. Mocht er iemand dus een alternatief gevonden hebben, laat het me alsjeblieft weten. Ik durf hem nu namelijk maar amper te gebruiken, zodat hij zeker niet snel opgeraakt.

To start of I have my absolute favourite already. This lip stain by Catrice has a beautiful berry colour, is easy to apply and you can really build up the colour nicely. No wonder that I keep showing it on different posts. Sadly, it was a limited edition, so I don’t know if it’s still for sale. If anyone has found and alternative to this one, please let me know. I already hardly ever use it out of fear to use it all.

 photo Red and Berry 4_zpsmtqhh5p0.jpg

 photo Red and Berry 5_zpshyefqcjq.png

Vervolgens een hele klassieke rode lip. Deze lippenstift, Chile Red, van Laura Geller staat heel chique. Ook vind ik hem heel fijn aanvoelen. Deze vind ik perfect bij zowat iedere gelegenheid passen. Iedereen heeft op zen minst één klassieke rode lippenstift nodig in zijn stash.

Next a very classic red lip. This lip stick, Chile Red, by Laura Geller looks very chic. Personally, I also love the feeling of it. This one is just perfect for every occasion. Everyone has to have at least one classic red lip stick in their stash.

 photo Red and Berry 6_zpsn8smdv7o.jpg

 photo Red and Berry 7_zpsqjl66nvr.png

Opnieuw één van mijn ultieme favorieten waar ik sowieso al vaker over geschreven heb. Deze rode lippenstift, Non-Stop Red, van Maybelline blijft ontzettend lang zitten. Hij is best wel fel en heeft een roze ondertoon, maar oh wat vind ik hem prachtig. Omdat hij volledig mat is past hij, voor mij, perfect bij een zonnige dag. Alleen het aanbrengen kan wat raar aanvoelen in het begin. Ik ben er al aan gewoon, maar het is gewoon een heel droge lippenstift. Dat helpt wel bij het matte effect en zorgt er net voor dat hij zo lang blijft zitten, dus ik vind het die moeite zeker waard.

And again one of my ultimate favourites that I’ve for sure written about way too much. This red lip stick, Non-Stop Red, by Maybelline stays on incredibly long. It’s pretty bright and has a pink undertone, but oh it’s so beautiful. Since it’s completely matte, to me, it suits perfectly with a sunny day. Only applying it might be strange in the beginning. I’ve gotten used to it, but it’s just a very dry lip stick. That does help to create the matte effect and makes it stay longer, so I think it’s worth the effort.

 photo Red and Berry 8_zpsy2urfnbm.jpg

 photo Red and Berry 9_zpsbumj7iy9.png

Ten slotte, nog een donkerdere bessenkleur. Hoewel ik donkere lippen meestal met de winter associeer, kan ik het niet laten om het ook in de zomer eens te proberen. Ik vind dit eigenlijk een geweldige keuze voor een feestje ’s avonds. Als je dit combineert met een leuke zomeroutfit staat het best chique, maar nog steeds lekker vrolijk. Dit is Eclipse van Rimmel.

Finally, a darker berry colour. Even though I usually associate darker lips with winter, I couldn’t help but try it for summer too. I actually believe this is a great choice for a party in the evening. If you combine it with a cute summer outfit it looks pretty chic, but still very playful. This is Eclipse by Rimmel.

Welke kleuren gebruik jij in de zomer het liefst voor je lippen?

What colours do you use most in summer for your lips?

~ Lilyth

2 thoughts on “Red & Berry Lips

Comment

