Review: Born This Way Foundation

 photo Born This Way 1_zpscagd3ihz.jpg

Zoals bij iedereen verandert mijn face routine al weleens. Toen ik een tijdje geleden plots zonder foundation kwam te zitten kocht ik deze spiksplinternieuwe Born This Way Foundation van Too Faced. Ondertussen is het de allerbeste foundation geworden die ik ooit al gebruikt heb. Lees zeker verder als je meer wilt weten over dit geweldig product.

Just as pretty much everybody I change my face routine constantly. A while ago I was completely out of foundation all of a sudden, so I bought this all-new Born This Way Foundation by Too Faced. By now it’s already become the best foundation I have ever used. Definitely read on if you want to know more about this amazing product.

 photo Born This Way 2_zpsfshlznit.jpg

 photo Born This Way 3_zpsfqsadl2f.jpg

Ik heb een heel droge huid, dus is het altijd enorm moeilijk om een foundation met veel dekking te vinden. Meestal geven deze foundations me namelijk een erg zwaar gevoel en drogen ze mijn huid helemaal uit. Born This Way daarentegen geeft mij een perfecte dekking. Toch kan je helemaal niet zien dat ik make-up draag en droogt mijn gezicht niet uit. Aan de andere kant is hij ook niet vettig. Voor iemand met mijn huidtype is het dus alvast de beste combinatie die je kunt hebben. Je ziet er helemaal egaal uit zonder die zware laag make-up.

I have very dry skin, so it’s really difficult for me to find a foundation with a lot of coverage. Usually all these foundations do is make my skin look cakey and dry out my face completely. Born This Way, on the other hand, gives me the perfect coverage. Still, you can’t see I’m wearing any makeup and my face doesn’t feel dry at all. Also, it isn’t oily either. It’s the best possible combination for anyone with my skin type. You look flawless without a heavy layer of makeup.

 photo Born This Way 4_zpsg63gdcxk.jpg

 photo Born This Way 5_zpswzimixgj.jpg

Ik heb Born This Way in de tint Natural Beige gekocht.Het is een redelijk gelige tint, die wel perfect bij mijn gebruinde huid past. Ik gebruik meestal iets meer dan één pompje voor mijn hele gezicht. Je komt er dus zeker wel eventjes mee toe. je betaalt er al wel zo’n 40 dollar voor. Dat valt voor de hoeveelheid en kwaliteit volgens mij best nog mee.

I bought Born This Way in Natural Beige. It’s quite a yellowish colour, that does fit my tanned skin perfectly. I usually use a bit more than one pump for my entire face. So, it’ll last you a while. You do pay about 40 dollars for it. According to me, a good price for the quantity and quality you get for it.

 photo Born This Way 6_zpsfulmuemm.jpg

 photo Born This Way 7_zpsdlgacsvg.jpg

Het flesje zelf ziet er heel mooi uit. Het is een glazen potje met een plastieken dopje. De details die in het dopje zijn gestopt vind ik wel heel mooi gedaan. Zo ziet het er erg verzorgd en chique uit.

The bottle itself looks really nice. It’s a glass bottle with a plastic cap. The details in the cap look pretty as well. In general it looks very neat and chic.

 photo Born This Way 9_zpsjtjdhjsu.jpg

Hier kunnen jullie ook nog eventjes de ingrediΓ«ntenlijst doorlezen.

You can also check out the ingredients list if you want to.

 photo Born This Way 8_zpst40bgcgk.jpg

Dit staat er op de achterkant van het doosje. Het klopt inderdaad dat deze foundation mijn imperfecties als sneeuw voor de zon doet verdwijnen. Toch ziet mijn huid er nog heel natuurlijk en gezond uit. Ook voelt hij enorm zacht aan. Natuurlijk blijft het wel een foundation met veel dekking, dus vergeet zeker niet je make-up er af te halen in de avond om je huid te laten rusten. Born This Way van Too Faced is een absolute aanrader. Ik kan er eigenlijk niets slechts over zeggen en zal zeker nog lang grote fan blijven van deze voortreffelijke foundation. Ik kan in ieder geval niet meer zonder. Mijn gezicht heeft er nog nooit zo goed uitgezien.

This is the back of the box. I can’t argue that this foundation just erases all of my imperfections. Still, my skin looks totally natural and healthy. It also feels very soft. Of course it’s still a full coverage foundation, so don’t forget to take of you makeup before you go to bed to give your skin some rest. I absolutely recommend Born This Way by Too Faced. Actually, I haven’t even found any negatives and I’m sure I’ll adore this awesome foundation for a long time. I can’t live without it anymore. My face has never looked as good.

~ Lilyth

2 thoughts on “Review: Born This Way Foundation

  1. Mylou says:

    Klinkt als een erg fijne foundation! Ik heb zo’n zelfde huid als jij, dus als ik nog eens geld heb voor een goede foundation neem ik deze zeker in overweging :).

Comment

