Outfit: Dungarees

Yes! Eindelijk! Ik heb een salopette gevonden! Een tijdje terug konden jullie in dit artikel lezen hoe graag ik deze zomer een salopette (of tuinbroek) wou. Nu heb ik er bij Only eindelijk een gevonden en deze moest natuurlijk op de foto.

Yes! Finally! I found a pair of dungarees! A while back you could already read in this article that I really wanted to find overalls this summer. I have found a pair at Only and of course I had to take a few pictures with them.

Ik vond deze tuinbroek in de solden en ze was er nog net in mijn maat. It was meant to be, maak ik mezelf dan wijs. Ik heb ze sindsdien dan ook al heel vaak gedragen en ze is verassend makkelijk te combineren met andere dingen. Onder mijn salopette draag ik het liefst een strak T-shirt of een topje, maar met een crop top zou het volgens mij ook heel mooi staan.

I found these dungarees in the sale and they were exactly my size. At this point I told myself ‘it was meant to be’! I’ve been wearing them a lot since then and they are surprisingly easy to combine with other things. I prefer wearing a fitted shirt or a tank top underneath my overalls, but I think a crop top would look really nice with it as well.

Wat ik het leukst vind aan deze salopette is dat ze van die ouderwetse gespen heeft om je bretellen aan vast te maken. Dit geeft het dat retro-gevoel waar ik zo van hou. De stof van de broek is wat afgewassen en is hier en daar wat distressed, en alhoewel ik hier meestal niet echt van hou, vind ik het bij deze broek wel leuk staan.

En wat vinden jullie trouwens van mijn superhelden T-shirt? Ik hou van de kleuren! :D

What I like most about these dungarees is that they have those classic closures on the suspenders. This gives it that retro feeling that I really like. The fabric of the trousers is a bit distressed, and although I usually don’t like this, I do like the way it looks on this pair of jeans.

And by the way, what do you think of my super hero shirt? I love the colours! :D

Dungarees – Only | shirt – Cool Cat | shoes – Cebo | ring – Kornelia | watch – Mutrix

Wat vind jij van deze trend?

What do you think of this trend?

~ Hannelore

4 thoughts on “Outfit: Dungarees

Comment

