Harry Potter Haul

 photo Harry Potter Haul_zpsgrhb4wpk.jpg

Zijn jullie ook dol op Harry Potter? Ik alvast wel. Daarom kon ik mijn geluk dan ook niet op toen ik deze zomer eindelijk The Wizarding World kon gaan bezoeken. Deze week had ik echt heel veel zin om jullie al mijn aankopen in het park te laten zien (en een beetje terug te denken aan de zon). Als je ooit in Orlando bent, moet je echt absoluut eens een bezoekje brengen aan Universal Studios. Het is een droom die werkelijkheid is geworden voor mij.

Do you also love Harry Potter? I know I do. That’s why I couldn’t have been any happier when I finally got to visit The Wizarding World this summer. This week I really wanted to show you all of the purchases I made in the park (and think back about the great weather). If you’re ever in Orlando, you should definitely visit Universal Studios. To me it was a dream come true.

~ Anke

4 thoughts on “Harry Potter Haul

  1. Julie says:

    Leuke video Anke! Ik ben zelf niet de grootste Harry Potter fan, maar ik ben wel dol op pretparken en in de Studios ben ik als kleine meid ook al 2 keer geweest! :-)
    Ik ben meer het kleine kind in Disneyland, alles is er zo vrolijk en mooi!

    • thebeautynary says:

      Dankjewel :-D
      Eigenlijk leef ik inderdaad ook sowieso op in ieder pretpark. Ik vind de sfeer er telkens geweldig en ik ben wel fan van de spannende attracties. Disneyland Parijs is ook altijd één van mijn favorieten, dus Disney World staat zeker en vast nog op mijn lijstje. Als echte Harry Potter fan moet ik natuurlijk wel altijd voorrang geven aan The Wizarding World ;-).
      ~ Anke

Comment

