Xmas Chitchat & Xmas Jumper

 photo Xmas Chitchat_zpsn5bvpmaw.jpg

Het is weer de tijd van het jaar waarvoor iedereen zijn lichtjes ophangt en zijn kerstbomen van de zolder haalt. Ik ben een ontzettend grote fan van Kerstmis, maar aangezien het studentenleven al mijn vrije tijd opeist heb ik er nog niet zo erg van kunnen genieten. Dat is ook ineens de reden, waarom jullie niet zoveel posts meer hebben zien verschijnen op de blog de laatste tijd. Maar, niet getreurd, want binnen een maand zijn we weer helemaal terug (eens de examens voorbij zijn). Gelukkig is het me nog net gelukt om mijn allerlaatste video van 2015 te filmen. Ik wilde eigenlijk gewoon met jullie praten over Kerstmis en mijn geweldige kersttrui laten zien (waar ik trouwens veel te trots op ben), dus deel zeker en vast jouw gedachten over kerst met ons.

Ik hoop op goede examens voor iedereen en als je ze nog moet afleggen…
VEEL GELUK, JULLIE KUNNEN HET!

Fijne Kerst & Gelukkig Nieuwjaar! X
~ Anke

It’s that time of the year again, where everyone hangs their lights and gets out their Christmas trees. I am obsessed with Christmas, but since college has been taking up all of my time I haven’t been enjoying it as much. That’s also the reason why you haven’t seen any blog posts being published lately. However, don’t worry, we’ll be back in about a month (once finals are over). Luckily I did manage to find some time to film my very last video for 2015. I just wanted to talk about ChristmasΒ with you guys and about my awesome Christmas jumper (that I’m way too proud of btw), so please share your thoughts on Christmas with me.

I hope everyone’s finals went well and if you still have to take them…
GOODL LUCK, YOU CAN DO IT!

Hopefully I’ll be able to blog again soon, because I miss you guys :-)

Merry Christmas & Happy New Year! X
~ Anke

 

Comment

