Current Favourite Products

Na een tijdje niet geblogd te hebben moet ik er weer helemaal terug in komen, en een artikel met mijn favoriete producten van het moment leek mij wel leuk om mee te beginnen.

After not blogging for a while it takes a while to get back in the flow of things. Writing an article containing my current favourite products seemed like a good way to start of this new year.

EOS lip balm

Allereerst heb ik mijn favoriete lippenblsem: de EOS lip balm. Anke heeft hem voor mij meegebracht uit de VS, en ik kan zonder twijfel zeggen dat het mijn favoriete lippenbalsem is geworden. Hij maakt je lippen meteen weer zacht en gaat ook nog eens heel lang mee. Dit is geloof ik de aardbeien-variant, en ik vind hem heel lekker. Hier in België kan je de EOS lippenbalsems kopen via een paar webshops, maar dan kost hij soms redelijk veel.

First of all I’ve got my all time favourite lip balm: the one by EOS. Anke gave it to me when she got back from the US, and it’s safe to say that I’ve never had a lip balm that feels this good on the lips. It softens your lips immediately and also lasts for a very long time. I believe the one I have is the strawberry kind, and I really like the taste of it. You can buy EOS lip balms from a few webshops here in Belgium, but it tends to cost quite a bit of money.

 

Maybelline Dream Wonder Nude foundation

Deze foundation heb je misschien al eerder in een artikel gezien. Ik kocht hem deze zomer omdat mijn andere op was, en sindsdien gebruik ik niets anders meer. Het leukste eraan is dat het de perfecte kleur is voor mij. Ik vind namelijk niet vaak de juiste tint foundation omdat ik zo’n lichte huid heb, maar deze kleur ‘Ivory’ is helemaal perfect voor mij!

You might have seen this foundation in an article before. I bought it this summer because I had ran out of my other one, and I’ve been using it non-stop ever since. The nicest thing about it is that it matches my skin perfectly. I don’t always find the right shade of foundation because my skin is so light, but this shade called ‘Ivory’ is just perfect for me!

 

Carice Calligraph eyeliner

Het is geen geheim dat ik heel vaak (lees: bijna elke dag) eyeliner draag, en dan gebeurt het af en toe dat mijn favoriete eyeliner op geraakt. Ik had eerder al een eyeliner pen van Catrice geprobeerd, en omdat ik die toen zo leuk vond ben ik deze keer voor de Calligraph Pen van Catrice gegaan. Hij is heel precies, mooi zwart en je kan er heel makkelijk scherpe lijnen mee maken.

It’s not a secret that I wear eyeliner quite often (pretty much every day), and so it happens that I run out of my favourite eyeliner. I had used an eyeliner pen by Catrice before, and because I liked it so much back then I decided to go for the Calligraph Pen from Catrice this time. It’s very precies, very black and you can make perfect straight lines with it.

 

Catrice Professional Contouring Palette

Over dit product schreef ik eerder al een review, en sindsdien is het één van mijn favoriete producten geworden. Ik hoopte toen ik hem kocht dat het een goede kleur zou zijn voor mij, en dat is het inderdaad geworden. Niet te donker, maar je kan de kleur heel makkelijk opbouwen. Een heel mooi budget palette, als je het mij vraagt!

I wrote a review on this product before, and it has become one of my favourite products since then. I was hoping for it to be a nice shade for me, and it definitely is. It isn’t too dark, but the colour is very buildable. A nice budget palette, if you ask me!

 

Zara Black perfume

Last but definitely not least heb ik nog dit parfum dat ik kocht bij Zara. Ik had nooit eerder veel aandacht besteed aan de verschillende geuren, maar deze keer nam ik er toch eens een kijkje. Ik was aangenaam verrast toen ik het uitgebreide aanbod aan geuren zag, en dat allemaal voor een heel lage prijs (allemaal onder de tien euro). Ik ging voor de geur Black omdat hij vrij kruidig en warm is.

Lat but definitely not least I’ve got this perfume that I bought at Zara. I’d never looked at their perfumes before, but I decided to give them the benefit of the doubt this time. I was pleasantly surprised when I saw all of the different scents, and the very low prices (they all cost less than ten euros). I went for the scent Black because it smells quite spicy and warm.

 

Dat was het alweer voor mijn favoriete producten van het moment. Het zijn er niet zo veel, maar ik ben de laatste tijd gewoon wat minder verschillende producten aan het gebruiken. Laat in een reactie gerust weten wat jouw favoriete producten zijn, en wie weet ontdek ik zo nog iets nieuws!

That was it for my current favourite products. There aren’t that many products in this artcle, simply because I’ve been using less different products. Please leave a comment below including your favourite products. Maybe I’ll discover some new ones!

 

~ Hannelore

6 thoughts on “Current Favourite Products

Comment

