Antwerp Press Days 2016

Gisteren waren Anke en ik uitgenodigd voor persdagen bij twee verschillende persbureau’s in Antwerpen. We gingen langs bij Marnix & Ally en dan bij Savvy PR en in dit artikel laat ik jullie enkele foto’s van onze dag zien :)

Yesterday, Anke & I were invited to visit the press days at two press agencies in Antwerp. We stopped by at Marnix & Ally and Savvy PR and in this article I’ll be showing you some of the pictures that I took :)

Zoals ik al zei gingen we eerste langs bij Marnix & Ally, een pr-bureau dat vooral modemerken in haar portfolio heeft. Ook deze keer zag ik weer heel veel leuke dingen die ik zelf graag in mijn kast zou hebben hangen ;)

As I said, we first went to Marnix & Ally, a press agency that mostly has fashion brands in its portfolio. As always, I saw a lot of cute items that I would love to have hanging in my closet ;)

Leuke lederen tassen van Oh My Bag.

Pretty leather bags by Oh My Bag.

De luchtplantjes van Phyt zijn ondertussen ook heel populair.

The air plants by Phy have become very popular lately as well.

Kennel & Schmenger heeft heel veel leuke schoenen, maar ik ben vooral fan van de laarsjes met slangenprint.

Kennel & Schmenger has a lot of cute shoes, but I especially love the boots with the snake print.

Juwelen met een aparte vorm van Lore Van Keer.

Jewelery with a very interesting design by Lore Van Keer.

Het tweede bureau dat we bezochten was dat van Savvy. Hier kwamen we ook heel wat modemerken tegen, maar deze keer waren er ook veel leuke dingen voor mannen.

The second press agency that we visited was Savvy. They also have a lot of nice clothing brands, but this time there were also a lot of pretty items for men.

Ik denk dat al deze brillen van TAVAT eigenlijk voor mannen zijn, maar er zijn er enkele bij die ik zelf meteen zou dragen ;)

I think these glasses by TAVAT are actually designed for men, but there are a few designs that I would like to wear myself ;)

Er waren bij Savvy ook enkele dingen om te proeven, zoals deze gin die gemaakt wordt in Antwerpen. En deze gin-tonic was heel erg lekker!

At Savvy there were also a few things to taste, like this gin that was made in Antwerp. And the gin-tonic tasted very good!

Mooie armbanden van The Rubz! Hier ga je binnenkort in outfitartikels nog meer over kunnen lezen.

Pretty bracelets from The Rubz! They will make another appearance in an outfit article soon.

Heerlijke granola van I Just Love Breakfast, ook weer een Antwerps bedrijf.

Delicious granola from I Just Love Breakfast, another company based in Antwerp.

Een foto van deze overheerlijke donuts mocht zeker niet ontbreken! Als ik er terug naar kijk, krijg ik weer zin om ze op te eten ;)

I could not leave out a picture of these amazing donuts! Even just looking at this picture makes my mouth water ;)

 

Bedankt aan Marnix & Ally en Savvy PR voor de uitnodiging!

 

 

~ Hannelore

8 thoughts on “Antwerp Press Days 2016

Comment

