W7 Shape Your Face Contouring Kit

Laatst kwam ik bij DI een contour-palette tegen dat meteen mijn aandacht trok. Het bevatte drie mooie kleuren, een kwast en de swatches zagen er veelbelovend uit. En dat allemaal voor nog geen 10 euro!

A while ago I came across this contouring palette at DI and it immediately got my attention. It came with three pretty colours, a brush, and the swatches looked very promising. And all of that for less than 10 euros!

W7 is een vrij goedkoop cosmetica-merk waar enorm veel mensen heel tevreden over zijn. Ik wou al langer en product van dit merk uitproberen, maar ik kwam de producten nooit tegen in de winkel. Toen ik dan zag dat ze bij DI verschillende producten van W7 verkochten, nam ik toch maar eens een kijkje. Ik ben de laatste tijd een grote fan van contouren en na mijn palette van Catrice een hele tijd te gebruiken, vond ik het stilaan tijd om iets nieuws uit te proberen. Die palette hier bevat drie kleuren (koel donkerbruin, warm donkerbruin, en een soort van highlighter) en er zat ook een borstel bij. De verpakking is plastiek, maar toch vrij stevig, en de pannetjes van de bronzers zijn vrij groot.

W7 is a fairly cheap cosmetics brand that a lot of people enjoy. I’d been wanting to try out their products for quite a while, but I could never find them in stores. When I saw that they had several products from W7 at DI, I went over there to have a little look. I’ve bee loving to contour my face lately and after using my Catrice palette for a long time, I thought it was about time to try out something new. This palette right here contains three different colours (cool toned brown, warm toned brown, and something that looks a little like a highlighter) and it also came with a brush. The packaging is made from plastic, but it is quite sturdy nevertheless, and the pans that contain the product are relatively big.

Ik ben heel bleek, dus zoals je kan zien is de ‘highlighter’ bij mij eerder gewoon een gezichtspoeder. De andere kleuren zijn dan weer vrij donker bij mij, maar je kan ze heel mooi vervagen waardoor het er mooi natuurlijk uitziet. Ik vind het heel leuk dat de twee donkerste kleuren toch heel verschillend zijn. De linkse kleur is veel grijzer (perfect om een mooie schaduw te maken), terwijl de rechtse kleur veel warmer en meer oranje is. De bronzers zijn heel erg gepigmenteerd, dus je hebt maar heel weinig product nodig om je gezicht te contouren, en de borstel werkt ook nog eens heel goed.

I’ve got very pale skin, so as you can see the ‘highlighter’ isn’t bright enough for me. It looks more like a regular face powder. The other colours look quite dark on me, but you can blend them out very easily which makes them look very natural. I really like that the two darkest shades are very different. The left one is a very cool shade (perfect to add a nice shadow to your face), whereas the one on the right is much warmer and more orange. The bronzers are very pigmented, so you don’t need a lot of product at all to contour your face, and the brush works really well too.

Ik ben heel tevreden met dit palette en ik denk dat bij heel veel verschillende huidskleuren past. Probeer het zeker eens uit als je het ergens ziet, misschien ben je dan wel even enthousiast als ik ;)

I’m very happy with this palette, and I’m convinced that it goes for a lot of different skin tones. Definitely try it out when you see it, because you might enjoy it just as much as me ;)

 

~ Hannelore

 

P.S.: Doe jij al mee met onze winactie? :D

5 thoughts on “W7 Shape Your Face Contouring Kit

Comment

