Webshop Crush: Polette

Sinds een tijdje draag ik een bril. Ik merkte dat ik niet meer zo goed zag en toen ik naar de oogarts ging bleek dat ik wel een bril kon gebruiken. Ik kocht toen een leuk model dat bij de meeste outfits past (hier ga ik in de toekomst zeker nog een artikel over schrijven), maar ik kreeg toch al snel zin in een ‘specialer’ model. Zo kwam ik terecht bij de webshop Polette waar ze heel leuke en funky brillen verkopen voor heel weinig geld. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete modellen zien, want ik ben absoluut van plan om zelf één van deze brillen te bestellen ;)

I’ve been wearing glasses for a little while now. I’d been noticing that my vision wasn’t as good anymore and when I went to the eye doctors he told me that I could use a pair of glasses. I then bought a cute frame that goes with a lot of different outfits (I’ll definitely be writing an article about this soon), but I soon felt like buying a more ‘special’ frame. I came across the webshop Polette that sells very pretty and funky glasses for very little money. Today I’ll be showing you some of my favourite frames, but I definitely want to order some for myself soon ;)

(All pictures were taken from the Polette webshop)

optique pas cher

Laten we het allereerst even hebben over dit model met de fantastische naam HepburnNeed I say more? Audrey Hepburn is mijn absoluut favoriete persoon, en deze bril zou wel eens mijn favoriet model van de hele site kunnen zijn. Het is specialer dan een standaard bril, maar ik kan al meteen tientallen outfits bedenken waar deze bril heel goed bij zou passen.

Let’s first of all talk talk about this magnificent frame with the name Hepburn. Need I say more? Audrey Hepburn is my all-time favourite person, and this glasses frame might well be my favourite one from the entire webshop. It’s a bit more special than standard glasses, but I can come up with dozens of outfits it would go with right away.

brillen

Ik weet niet of dit model me goed zou staan, maar ik vind het wel heel mooi. Niet te rond, niet te groot, en met een prachtig gevlekt patroon. Dit model draagt de naam Crispy.

I don’t know if this frame would look good on me, but I do like it a lot. It’s not too round, not too big, and it has a beautiful tortoise shell print. This frame has the name Crispy.

lunettes pas cher

Ik heb een zwak voor vlindermodellen. Deze vind ik nog eens extra mooi door de zachte kleur. Heel apart, naar mijn mening. Dit model heet Anna Miel.

I love cat eye glasses more than anything. I love these ones even more because of the soft colour. They’re quite unique, in my opinion. This model is named Anna Miel.

look tendance

Ik ben er vrij zeker van dat dit model te rond is voor mijn gezicht, maar ik vind de roze kleur in combinatie met het goud heel erg mooi. Op de website kan je trouwens een foto van jezelf uploaden om te zien hoe de modellen bij jou zouden staan. Dit vind ik heel handig, aangezien je de brillen niet echt kan passen. Dit model kreeg de naam Camouflage île.

I’m pretty sure that this frame is too round for my face shape, but I do really like the pink colour in combination with the gold. On the website you can upload a picture of yourself to virtually try on the glasses. I really like this idea, also because you can’t actually try on the glasses before buying them. This frame has the name Camouflage île.

brillen

Ik ben ook grote fan van modellen zoals deze Lascar met het metaal langs onder en aan de zijkant. Deze is ook vrij rond, maar door de zwaardere bovenkant valt dit neit zo hard op.

I also like frames like this Lascar one with the metal on the bottom and on the sides. This one is pretty round again, but I think the heavier top definitely balances it out.

 

Op de webshop van Polette vind je nog honderden andere modellen, dus neem daar zeker een kijkje als je benieuwd bent. Ze verkopen ook veel zonnebrillen, zowel met sterkte als zonder sterkte. Ik zei eerder al dat deze brillen goedkoop zijn, en dat is ook helemaal waar. Als je niet te veel sterkte nodig hebt op je brilglazen heb je vaak al een bril voor minder dan 40 euro, dus dat valt heel goed mee.

On the Polette webshop you can find hundreds of other glasses frames, so definitely have a look there if you’re curious. They also sell a lot of sunglasses, both with prescription glasses and with regular glasses. I mentioned before that these glasses are quite cheap and that’s absolutely true. If your eye sight isn’t too bad, you often already have glasses for less than 40 euros. Cheap, isn’t it?

 

~ Hannelore

 

2 thoughts on “Webshop Crush: Polette

Comment

